catalin botezatu - magazin oficial

joi, 1 decembrie 2011

Spovedania celui ce si-a pierdut iubita



Totul a inceput ca un vis frumos, te-am vazut si sclipirea din ochii tai mi-a spus ca vei fi totul pentru mine.in aceste clipe care parca stau in loc incerc sa-mi dau seama ce ma doare mai tare inceputul sau sfarsitul…

Nu pot sa cred ca acolo unde odata ma simteam iubit si dorit a mai ramas decat ura si suferinta.ai plecat fara sa iti pese ca tu ai gresit, fara sa te uti in urma ta daca ma pot ridica de unde mai lasat. Tu esti fericita in viata ta infima, eu te astept intr-un colt al lumii cu bratele goale si suferinta intiparita pe chip… unde esti iubito... unde esti?

Stau in intuneric bajbaind dupa adevar, dupa o lumina care sa ma scoata din tristetea ce mi-a acaparat viata. Inceputul… ai aparut in sufletul meu si m-ai facut sa cred in implinirea totala, in vise si in speranta ca nu suntem simpli trecatori ai zilelor, orelor, secundelor… sfarsitul… pustiu, durere, lacrimi.. si totusi suntem simpli calatori fara tinta. Inca te caut iubito, inca intind bratele spre tine, inca te astept… inca te iubesc!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FEMEIA ASA CUM O VEDEM IN FIECARE ZI

Previzualizaţi


Previzualizaţi


Previzualizaţi

Previzualizaţi


Previzualizaţi

Previzualizaţi



Previzualizaţi
Previzualizaţi



Previzualizaţi
Previzualizaţi


Previzualizaţi


Previzualizaţi

Previzualizaţi

Previzualizaţi






KAMA SUTRA





















Bikini Babe Flashes Her Big Tits